​​​​​​​Další služby – víc než jen účetnictví

Naše práce nekončí u daňového přiznání. Jsme tu i pro všechnu tu „papírovou“ realitu podnikání, kterou nemáte čas řešit – od běžné administrativy až po zastupování před úřady a institucemi.

Nabízíme praktickou pomoc, kdykoli ji potřebujete. Ať už potřebujete něco zařídit fyzicky nebo preferujete vše vyřešit online, přizpůsobíme se. Jsme flexibilní, komunikativní a díky našemu vstřícnému přístupu rychle zjistíte, že vždy stojíme na vaší straně.

S čím vám ještě můžeme pomoci?

Zastupování před úřady a institucemi

Vyřídíme za vás komunikaci s finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovnou nebo živnostenským úřadem. Jednáme za vás na základě plné moci.

Administrativní podpora

Zpracování podkladů, archivace dokladů, kontrola dokumentace, vystavení faktur a vedení evidence – ulevíme vám od rutiny a pohlídáme, že vše sedí.

Rozjezd podnikání

Pomůžeme vám nastavit správné účetní a daňové procesy a vyřídit všechny náležitosti. Praktické rady i administrativní servis na jednom místě.

Zpracování mezd

Vedení mzdové agendy včetně výkazů a komunikace s úřady. Postaráme se o správné zpracování výplat a další náležitosti vašich zaměstnanců.

Možnost sdílení dat přes internet!
Online i osobně, je to jen na vás!

Online účetnictví – většinu věcí zvládneme na dálku. Doklady nám můžete posílat e-mailem, přes cloudové úložiště nebo účetní portály, či poštou. Máme zabezpečené nástroje pro vzdálenou spolupráci, možnost si pro doklady i přijet a tím ručíme za rychlou výměnu dokumentů.

Osobní přístup s možností schůzek – potřebujete, abychom přijeli k vám? Ani to není problém. Jsme mobilní a dle domluvy za vámi rádi dojedeme, ať už se jedná o pravidelné schůzky, mimořádné jednnání nebo třeba jednorázovou návštěvu kvůli dokladům. Nebraníme se ani videohovorům.